середа, 24 лютого 2010 р.

Джеремі Кларксон: всі проблеми на дорозі - від ідіотів


Тому що, наскільки мені відомо, головні проблеми відбуваються не через перевищення швидкості або проходження кругових розв'язок на двох колесах. Ні, головні проблеми - через ідіотів.


Як перший приклад візьмемо безцеремонну парковку. Стівен Фрай ніколи не перекриє комусь виїзд. Герцог Едінбурзький ніколи не встане другим рядом на вузькій вулиці. Стівен Хоукин не виставить зад інвалідної коляски так, що він заважав проїзду. Тому що це розумні люди, і вони думають про наслідки своїх дій . А дурні - ні.

У них не вистачає мізків. Вони думають: «Мені потрібно туди, тому я встану тут». Подумати ще трохи вони не можуть, тому що у них вибухне довбешка. Тому їх не можна пускати за кермо.

То ж відноситься до людей, які носяться в районі шкіл. Я так не роблю. Якщо ви дочитали до цього місця і не вибухнули від розумового перенапруження, означає ви теж так не робите. Але хлопець в тюнінгованном кориті думає: «с мною девченка. Якщо я поїду дуже швидко, вона мені дасть. Це кльово».

Ну вилитий омар. Якщо не рахувати Уейна Руні, омари - найдурніші істоти на Землі. Навіть якщо збільшити їх до розмірів людини, їх мозок буде не більше шпилькової голки. Їх мозкової діяльності вистачає тільки на те, щоб є, злучатися і щипати вас за пальці, якщо ви захочете кинути їх в окріп з лавровим листом. Ви б дали омарові водійські права? Ось саме.

Нинішнім ранком на автомагістралі я вперся в машину, яка пленталася на 50 км/год. Може, її водій не любить швидкої їзди. Може по ньому сильно ударила паливна криза. І те, і інше здатне змусити людину пересуватися із швидкістю Папи Римського. Але при цьому загрожувати кулаком і мигати дальнім, коли тебе обганяють, - означає поводитися, як парнокопитне. Будь це в моїй владі, я б відібрав у нього права, машину і всі гроші, щоб він не зміг купити собі іншу. І відрізував би яйця - для упевненості, що його сім'я не потрапить в світовий генофонд.

Заразом я б відмінив екзамен з водіння, тому що він демонструє тільки те, що ви умієте заїжджати за кут задом. Якщо було б можна посадити за кермо корову, вона б теж це змогла. А який сенс в іспиті по ПДР - з варіантами відповідей? Ви підтверджуєте свою везучесть і уміння користуватися олівцем. Ні те, ні інше не принесе користі, коли темно, йде дощ, а ви намагаєтеся виїхати з незнайомого міста.

Замість цього я б зобов'язав кожного здавати тест на IQ. Високий бал означає, що кандидат достатньо розумний, щоб зрозуміти, як працюють органи управління автомобілем і як їздити в різноманітних умовах. Не знаю, яким має бути прохідний бал. Але коли ми його встановимо, то всі, хто набере менше, підуть грати у футбол.

І тоді не буде ні камер, ні дорожніх гномів, які снують всюди і перекривають шосе, коли який-небудь ідіот розіб'ється. Розумні люди знають, навіщо машині кермо і які тимснути педалі, коли їдеш в дерево...


Немає коментарів:

Дописати коментар